Jaaroverzicht 2019
De taken en projecten per afdeling en een impressie van het jaar in beeld.
Naast de reguliere evenementen(marketing) activiteiten voor Park Hilaria en GLOW Eindhoven, zijn in 2019 met name de regioactiviteiten van Eindhoven247 uitgediept en verbreed.
Voor diverse gemeenten in de regio fungeerde Eindhoven247 B.V. als strategisch adviseur op het gebied van citymarketing en organisatie, projectmanagement of organisatorisch advies. Op lokaal niveau uitte dit zich wederom in het managen van sociaal-maatschappelijk relevante projecten gericht op het vergroten van de verbinding en de aantrekkelijkheid van de binnenstad.
Ook in 2019 heeft Eindhoven247 B.V. bijgedragen aan succesvolle, sfeervolle, goedbezochte en veilige evenementen in Eindhoven. We speelden een belangrijke rol in de lobby rondom grote, internationale evenementen en de aanwezige expertise die bij de organisatie van evenementen komt kijken, werd regionaal en nationaal gewaardeerd en gedeeld.
De afdeling Groepsprogramma’s zag een groei in het aantal groepsuitjes tijdens evenementen en bleef, samen met Brandstore Eindhoven/VVV, inzetten op (nieuwe) samenwerkingen met partners in de stad.
Voor Out of Home Media was de digitale buitenreclame in 2019, zoals verwacht, de grootste groeier. De te realiseren omzetten zijn ruimschoots behaald, mede door het optimaal benutten van de eigen mediaruimte in de diverse reclamecontracten.